Welcome to Hakim Hospital

امروز 10 اردیبهشت 1403
امكانات رفاهی بيمارستان
ارائه‌ی خدمات بانکی و عابر بانک:
· در بیمارستان فوق تخصصی حكيم یک خودپرداز (UTM) بانک تجارت جهت ارائه ی خدمات بانکی به مراجعین و کارکنان وجود دارد. محل این خودپرداز در طبقه‌ی همکف، لابى قرار دارد.  
داروخانه بیمارستان: 
داروخانه داخلی: واقع در طبقه همکف مى‌باشد. این داروخانه قابل استفاده براى عموم مراجعين و ارائه‌ی دارو و وسایل مصرفی بیماران بستری به بخش های مختلف بیمارستان است. شماره داخلي داروخانه: 720 
خدمات آمبولانس :
در صورت نیاز به استفاده از آمبولانس، بیمارستان از طریق دفتر پرستاری با مرکز آمبولانس تماس حاصل می‌نماید و اقدامات و هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.
هزینه‌های آمبولانس جدا از هزینه های بیمارستان و با ارائه رسید مستقیماً دریافت می‌شود.
نمازخانه :
نمازخانه بیمارستان در طبقه سوم و چهارم قرار دارد. نمازخانه به صورت 24 ساعت پذيراى شما جهت انجام اعمال عبادى خواهد بود. همراهان، مراجعین و کارکنان می‌توانند از این فضا جهت انجام نماز و عبادت استفاده نمایند. مهر، جانماز، قرآن و کتاب‌های دعا در نمازخانه موجود است.
جهت بیماران و همراهان که تمایل به انجام فرایض مذهبی را در اتاق خود دارند، کلیه امکانات شامل مهر و جانماز و قرآن و کتابهای دعا و جهت قبله و سنگ تیمم در بخش موجود است. کتاب‌های دینی سایر ادیان نیز جهت استفاده بیماران و همراهان اقلیت مذهبی‌، در پذیرش موجود است.
کافه شاپ (بوفه) بیمارستان :
بوفه بیمارستان در نيم طبقه  قرار دارد. ساعات کار  از ساعت 7  تا 23  می‌باشد. 
خدمات اتاق آرایی (Room Designing):
خدمات اتاق آرايي، جهت نوزادان پرافتخار متولد شده در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حكيم
یکی از زیباترین اتفاقات در بیمارستان، تولد نوزادانی هست که‌ در آینده سازندگان‌ فردای‌ ایران زمین خواهند بود، به پاس این خلقت با شکوه، بیمارستان حكيم آمادگی ارائه خدمات دیزاین و زیبا‌سازی اتاق‌های‌ مادران عالیقدر را فراهم اورده است، تا در مدت زمان اقامت شما والدین، این لحظات به‌یاد ماندنی با ترکیب رنگ‌های زیبا به خاطراتی منحصر بفرد برای شما تبدیل گردد.
جهت اطلاع از انواع خدمات در این حوزه و همچنین رزرو دریافت خدمات با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایید: