Welcome to Hakim Hospital

امروز 10 اردیبهشت 1403
احترام به حقوق گيرندگان خدمت :
مراجعین محترم ، تابلوي منشور حقوق بيمار ، در تمامي طبقات نصب شده است .
منشور حقوق بيمار :
۱دريافت مطلوب خدمات سلامت حق بيمار است .
۲اطلاعات بايد به نحو مطلوب و به ميزان كافي در اختيار بيمار قرار گيرد .
۳حق انتخاب و تصميم گيري آزادانه بيمار در دريافت خدمات سلامت بايد محترم شمرده شود .
۴ارائه خدمات سلامت بايد مبتني براحترام به حريم خصوصي بيمار ( حق خلوت ) و رعايت اصل رازداري باشد .
۵دسترسي به نظام كارامد رسيدگي به شكايات حق بيماراست .
** مراجعين محترم ، شما مي توانيد ارائه دهندگان خدمت ( پزشك ، پرستار و سایر كاركنان ) ، را از روي كارت شناسايي عكس دار كه برروي سينه آنان نصب مي باشد ، شناسايي نماييد .
(( اعضاي گروه درماني مسئول ارائه مراقبت به بيمار ، در ابتدا خود را به بيمار معرفي نموده و رتبه حرفه اي و سمت خود را به اطلاع بيمار و همراه وي مي رسانند. ))
سيستم رسيدگی به شكايات :
هر بیمار حق دارد در صورت ادعای نقض حقوق خود ، بدون اختلال در کیفیت دریافت خدمات سلامت ، به مقامات ذی صلاح شکایت نماید .
در صورت وجود هرگونه نارضایتی در کلیه مراحل ارائه خدمت ، که از نظر شما نیاز به مداخله فوری دارد ، با شماره تلفن 37108586-083 ، سوپروایزر بالینی ، به صورت ۲۴ ساعته تماس حاصل فرمایید . در اولین فرصت ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد .
در صورت به وجود آمدن هرگونه نارضایتی در هر مرحله از پذیرش ، حین درمان ، ترخیص که از نظر شما نیاز به مداخله فوری ندارد ، می توانید از سه طریق نارضایتی خود را اعلام فرمایید :
با تلفن  رسیدگی به شکایات (09182254307) (سركار خانم باباجاني) تماس گرفته و علت نارضایتی و شماره تلفن خود را اعلام فرمایید . مسئول واحد رسيدگي به شكايات ، در اولین فرصت با شما تماس حاصل نموده و مسئله پیگیری می شود .
از برگه های رسیدگی به شکایات که در سالن های انتظار، پذیرش ، حسابداری ، اورژانس ، در محل های از قبل پیش بینی شده موجود می باشد ، استفاده نموده و پس از تکمیل ، آن را به صندوقهای مشكي رنگ ( پیشنهادات و انتقادات ) بیندازید . این صندوق ها هفتگی توسط مسئول رسیدگی به شکایات بررسی و در صورت تکمیل قسمت شماره تلفن ، به شما بازخورد داده خواهد شد .
علاوه بر راههای ذکر شده ، مشکل خود را می توانید از طریق ایمیل به آدرس hakimkermanshah@gmail.com ارسال نماييد .
جهت بررسی رضایتمندی شما مراجعین محترم ، از خدمات ارائه شده مهمانداران ما برگه هاي سنجش رضايت جهت تكميل به شما ارائه خواهد داد خواهشمند است در صورت امكان فرم ها را با دقت مطالعه و تكميل نماييد .
جهت بررسی رضایتمندی شما مراجعین محترم ، از خدمات ارائه شده پس از ترخیص ، به صورت تلفنی با شما تماس گرفته می شود ، قطعاً ارائه نقطه نظرات در این رابطه ، ما را در بهبود کیفیت ارائه خدمات یاری خواهد نمو .
اگر نیاز است جهت بررسی مشکل خود از خارج بیمارستان تماس بگیرید ، می توانید با شماره 09182254307 تماس حاصل فرماييد .
شماره تلفنهای : ۱۵۹۰( شکایات درمانی ) ، ۱۴۹۰ ( شکایات بهداشتی-دارویی ) و ۱۶۹۰ ( شکایات مربوط به تعرفه اضافی ) ، نیز توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جهت رسیدگی به شکایات اعلام شده است .