Welcome to Hakim Hospital

امروز 10 اردیبهشت 1403
مجله پزشکی مرکز را بخوانید
بیماری ها

10 آذر، روز جهانى ايدز

اول دسامبر برابر با ۱۰ آذر روز جهانی ایدز نامگذاری شده است. هدف عمده از این کار این است که به عموم مردم یادآوری شود که HIV از بین نرفته است و هنوز کارهای زیادی است که باید انجام شود.

توضیحات بیشتر »
اخبار

روز پرستار 1402

پرستار عجب واژه آشنايى است
كلمه‌اى كه ناخودآگاه هر شنونده‌اى را به ياد آرامش و سلامتى و به ياد شخصى مى‌اندازد كه در لحظات سختى و ناراحتى يارى‌رسان ماست. انسان‌هاى بى‌ادعايى كه به معناى واقعى كلمه خالصانه كار مى‌كنند تا بيماران سلامتى خود را بازيابند

توضیحات بیشتر »
اورولوژی

هفته حمايت از بيمارى‌هاى كليه

به مناسبت هفته ملى حمايت از بيماران كليوى، مصاحبه‌اى با سركار خانم دكتر زهره برتنى جراح و متخصص كليه و مجارى ادرارى انجام داده‌ايم، تا بتوانيم گامى مؤثر در جهت آگاهى بخشى از اين بيمارى‌ها برداريم.

توضیحات بیشتر »
اخبار

روز جهانى نوزاد نارس

ما در بيمارستان حكيم مى‌كوشيم علاوه بر افزایش آگاهى و هشدار به عموم مردم درباره نوزادان نارس با ايجاد شرايطى ايمن در سطح ملى و بين‌المللى و با کمک كادر پزشكى و پرستارى متخصص در بخش مراقبت‌هاى ويژه نوزادان به رشد و تکامل نوزادان کمک کنیم

توضیحات بیشتر »
داخلي

صحبت‌هاى دكتر مهدى حمزه‌اى متخصص داخلى به مناسبت روز جهانى ديابت

بیماری‌ ديابت یکی از مشکلات و چالش‌های مهم سلامت به شمار می‌رود، این روز مغتنم است تا برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را برای مقابله با این بیماری‌ها و در جهت افزایش آگاهی عمومی برنامه‌ریزی کنیم و این روز را گرامی بداریم.

توضیحات بیشتر »
نورولوژي

روز جهانی سکته مغزی  29 اكتبر برابر با 7 آبان ماه  1402

به دلیل افزایش مرگ و میر و ناتوانی‌های ناشی از سکته‌ی مغزی، 29 اکتبر که مصادف است با 7 آبان ماه 1402، روز جهانی سکته‌ی مغزی نام‌گذاری شده است. این روز فرصت مناسبی برای شناخت بیشتر این عارضه و آگاهی از روش‌های پیشگیری از بروز آن است.

توضیحات بیشتر »
اخبار

برگزارى كميته مشترك بهداشت محيط و پيشگيرى و كنترل عفونت

به گزارش روابط عمومى بيمارستان حكيم، كميته بهداشت محيط به سرپرستى سركار خانم سارا رحيمى‌صدر و كميته پيشگيرى و كنترل عفونت به سرپرستى سركار خانم عاطفه فتاحى در سالن جلسات بيمارستان برگزار گرديد.

توضیحات بیشتر »